
→Wyzwanie biznesowe
- wzrost rozpoznawalności submarki największej platformy crowdfundingowej RatujemyZwierzaki
- wzrost wpłat darczyńców
- strategia marki
→ Moja rola
- brand management, zarządzanie rozwojem marki (8 miesięcy)
→Wyniki po 8 miesiącach
- pierwszy rekord wpłat zaledwie po miesiącu współpracy
- > 12 000 000zł łączna suma wpłat
- wartość darmowych publikacji (AVE) ~ 2,5 mln zł




→ Zakres działań
1 → Praca strategiczna i zarządcza
- współpraca nad strategią produktowo-brandingową z zarządem
- zarządzanie zespołem
- budżetowanie i zarządzanie projektami oraz współpracami z partnerami
- współpraca międzydziałowa
2 → Digital marketing
- zarządzanie social mediami (Instagram + Facebook + ads)
- obsługa newslettera, push/SMS
- działania SEM
- analiza działań
3 → Rozwój produktu – platformy crowdfundingowej
- opracowywanie strategii rozwoju
- współpraca z projektantami i deweloperami w celu przełożenia wymagań produktowych na praktyczne cechy i funkcjonalności
- zarządzanie realizacją map drogowych
4 → Rozwój autorskich i partnerskich kampanii marki
- + 550 000zł < dla Schroniska Czekadełko i w Mielcu
- + 100 000zł < w ramach kampanii świątecznej Mafia dla Psa
- + 25 000zł < w ramach kampanii dla Ducha z Gry o Tron
- + 150 000zł < w ramach pierwszej kampanii marki „1% na Zwierzakobusy”
Joanna Urbaniak, social media managerka, o współpracy
- Dominika ze swoją ogromną wiedzą marketingową, a także nieograniczonymi pokładami kreatywności sprawiała, że każdy dzień pracy z nią pełen był wrażeń, a także wyzwań, którym udawało nam się stawiać czoła i przekuwać na rekordowe wyniki!
- Jest osobą, która zdecydowanie „thinks outside the box” i nie ma dla niej rzeczy niemożliwej, a każdy, nawet najbardziej niestandardowy pomysł, realizuje z pełnym zaangażowaniem i wytrwałością! Jako team leader, Dominika bardzo wspierała swój zespół i motywowała do podnoszenia poprzeczki coraz wyżej. Dziękuje za cenne doświadczenia, które nabyłam dzięki współpracy z Tobą.