→ Perspektywa+ to Twój strategiczny przystanek. Jego celem jest zaprojektowanie strategicznej mapy i planu rozwoju.
Warsztaty łączą 3 obszary:
model biznesowy, branding i marketing.
Moment na złapanie oddechu, szczerość i głębszą refleksję nad obecną sytuacją. Lubię to porównywać do terapii. Wyniki takiego zatrzymania nie zawsze są oczywiste, a ich pole oddziaływania – bardzo szerokie.
Działasz już jakiś czas na rynku i nie do końca wiesz, co dalej?
Szukasz świeżego i zewnętrznego spojrzenia?
Chcesz wznieść swoją markę i działania poziom wyżej?
W Perspektywie+ wchodzę w tymczasową rolę członkini zespołu. Wspólnie spoglądamy na sytuację z lotu ptaka, dostrzegamy wyzwania oraz identyfikujemy rozwiązania i dodatkowy potencjał. Czasem jedno pytanie, jedna perspektywa i jedno spotkanie potrafią zmienić wszystko. Trzeba tylko trafić na zaangażowanego i ciekawego Ciebie rozmówcę.
Etapy Perspektywy+
1 → Konsultacja wstępna
Spotkanie zapoznawcze i wstępny brief. Ustalamy sytuację, szczegóły i priorytety biznesowe.
2 → Podsumowanie i wnioski
Spoglądam w notatki, tworzę podsumowanie oraz przesyłam propozycję dalszego wspólnego działania.
[wycena indywidualna]
3 → Przygotowanie do warsztatów
Ustalenie dat spotkań, plan warsztatowy, materiały i dane [jeśli są] do przygotowania, wątki do przemyślenia.
[praca wspólna]
4 → Warsztaty biznesowe, czas na szczerą rozmowę
Zapoznanie z biznesem, usługami i marką. Pogłębiony debriefing, analiza obecnej sytuacji biznesowej, wyróżników oraz założeń pozycjonowania rynkowo-brandingowego.
[praca wspólna]
5 → Co w trawie piszczy
Analiza danych, research, badania, analizy (rynkowa, konkurencji i trendowa), rozkmina i wnioski.[praca własna]
6 → Projektowanie strategii Perspektywa+
Model biznesowy. W jaki sposób rozwijać ofertę i usługi.
Branding. W jaki sposób pozycjonować markę i jej wizerunek.
Marketing. Co, jak, gdzie, dlaczego, w jaki sposób i do kogo.
→ Głębsze spojrzenie to bardziej
świadomy rozwój. Zobacz, co mówią
o współpracy ze mną:
„Współpraca z Domą pozwoliła mi nazwać, doprecyzować i ustabilizować kierunek ścieżki biznesowej i brandingowej, który obrałem zakładając agencję”.
Kajetan Vincent Nawrocki
DJ i założyciel agencji doświadczeń offline Juicy Events
Daria Wiśniewska„Doma to specjalistka najwyższej klasy. Łączy w sobie to, co dla mnie jest bardzo ważne: wiedza idzie w parze z bogatą praktyką i doświadczeniem. Kreatywność, otwarty umysł, energia i empatia. To najlepsze słowa opisujące Domę”.
Strateżka marek, agencja dotrelations
Justyna Florczak – Tylkowska„Doma jest osobą o niezwykłej energii, którą zaraża współpracowników i inspiruje do kreatywności! A to jako marketingowiec ogromna jej zaleta.
Podchodzi do problemów z otwartą głową i świeżymi pomysłami”.
Dyrektorka fundraisingu, Fundacja Marka Kamińskiego
→ Czy produkt wpływa na markę, czy to marka kształtuje produkt? Prawda leży gdzieś pośrodku, stąd idea powstania Perspektywy+ jako markera do szerszej transformacji wizerunkowej, kierunkowej i ofertowej.
Czas trwania procesu
8-20 tygodni
Efekt i gotowe narzędzia
Mapa strategicznego rozwoju w postaci:
– interaktywnej tablicy na Figmie
– dokumentu .pdf
Inwestycja w holistyczny rozwój
Strategia Perspektywa+:
20 tys. zł+ vat <Cena zależy od:
– branży i złożoności sytuacji,
– liczby spotkań,
– miejsca i lokalizacji warsztatów,
– rodzaju badańfinalnie jednak wszystko tutaj jest bezcenne
→ WARK GROUP
Producent przyczep gastronomicznych i handlowych. Strategia Perspektywa+ i rebranding marki. Półtora roku od startu działań pojawienie się w rankingu „Lider Kategorii 2024”.
→ Skontaktuj się