
→Wyzwanie biznesowe
- wzrost rozpoznawalności marki producenta przyczep gastronomicznych i handlowych na polskim rynku. Wcześniej WARK rozpoznawalny był przede wszystkim poza granicami kraju
- odbicie po trudnym czasie pandemii
- zaprojektowanie strategii marki + rebranding + storytelling +zarządzanie operacyjne (brandbook, strona www, projekty 3D, content + performance
social media & Google)
→ Partnerzy
- Taifun, GlobeWeb, Cream, Borbis
→ Efekty
- nowe pozycjonowanie marki i strona internetowa z konfiguratorem przyczep
- wzrost zapytań sprzedażowych
- 1,5 roku od rozpoczęcia działań strategicznych, pierwszy raz w 8-letniej działalności WARK GROUP wskoczył do rankingu „Lider Kraju 2024” – niezależnego, kompleksowego programu oceny przedsiębiorstw w Polsce na podstawie wskaźników finansowo-ekonomicznych (dochód ze sprzedaży, zysk netto, aktywa – 26te miejsce w branży).
→ Działania i proces rozwojowy
1 → Diagnoza wyzwań i celów, badania rynku
- zrozumienie wyzwań klienta i warsztaty wydobywcze z zarządem i pracownikami
- research rynkowy i badania jakościowe
2 → Powstanie dokumentów strategicznego rozwoju
- opracowanie strategii marki i komunikacji oraz dokumentacji pod dalsze wdrożenie strategiczne i lifting marki
- opracowanie rekomendacji rozwoju produktów i usług
- szkolenia wewnętrzne (jak korzystać ze strategii marki, podstawy zrównoważonego rozwoju)
3 → Wdrożenie i zarządzanie strategiczne – branding
- opracowanie brandbooka
- produkcja foto/video
- projekty 3D przyczep
- nowa strona www z konfiguratorem przyczep
- zaprojektowanie ofert handlowych
4→ Wdrożenie i zarządzanie strategiczne – digital
- komunikacja w social mediach – LinkedIn, Facebook, Instagram
- komunikacja w Google – SEM/SEO
- analiza danych






→ Katarzyna Hoeffler
CEO
- Polecam współpracę z Dominiką w zakresie strategii marketingowej firmy.
- Globalne, ale zarazem wnikliwe spojrzenie na całą działalność i procesy firmy pozwoliło stworzyć wizję i zbudować silne DLACZEGO coś robimy dla naszych Klientów, a nie tylko CO i JAK produkujemy i sprzedajemy.
→ Mikołaj Bartkowiak
Menedżer ds. sprzedaży
- Brałem udział w kilku warsztatach strategicznych i kreatywnych prowadzonych przez Domę w ramach trwania jej współpracy z moim pracodawcą. Wiedza dotycząca budowania strategii marki, sprzedaży i zrównoważonego rozwoju pozwoliła mi otworzyć nowe horyzonty myślenia i zastanowić się nad wieloma aspektami moich działań w zespole.
- Miło jest obserwować zmiany, które pojawiają się dzięki tej współpracy zarówno w perspektywie pracownika, jak i człowieka. Przekazywana przez Domę wiedza jest bardzo czytelna, warsztaty są bardzo pozytywne pełne rozmów, wymiany spostrzeżeń i uśmiechu! Warto skorzystać z pomocy profesjonalistki dla każdej branży i swoich pracowników.