
→Wyzwanie biznesowe
- wzrost wartości marki osobistej dyrektora i konsultanta operacyjnego
- rozwój modelu biznesowego
→Wynik
- 4 miesiące od startu działań strategicznych marki, Łukasz dostał propozycję wejścia do zarządu szwedzkiej spółki Markslöjd oraz nawiązał pierwsze współprace konsultingowe.



Proces rozwojowy
1 → Diagnoza wyzwań i celów, badania rynku
- zrozumienie wyzwań klienta i warsztaty wydobywcze
- research rynkowy
2 → Powstanie dokumentów strategicznego rozwoju
- opracowanie strategii marki i komunikacji
- opracowanie modelu biznesowego
3 → Wdrożenie i zarządzanie strategiczne
- opracowanie brandbooka
- produkcja foto
- nowa strona www
- coaching zawodowy
4→ Wdrożenie i zarządzanie strategiczne – digital
- szkolenie z LinkedIna
- komunikacja na platformie
Łukasz o współpracy:
- Nad budowaniem marki osobistej współpracowaliśmy kilka miesięcy. Zaczęliśmy od konsultacji, które pozwoliły mi uporządkować wizję działań w głowie, wskazały mocne strony i obszary, które wymagają dopracowania i przemyślenia. W kolejnych krokach zbudowaliśmy fundamenty strategii marki i oferty, identyfikacji wizualnej, sesji zdjęciowej, komunikacji cyfrowej i materiałów promocyjnych. Odpowiednie pozycjonowanie konta na LinkedInie sprawiło, że zaledwie 3 tygodnie od upublicznienia profilu na tej platformie, w mojej skrzynce pojawiły się pierwsze zapytania ofertowe.
- Najbardziej cenię sobie w tej współpracy głębokie zrozumienie sytuacji rynkowej, które bardzo często rzuca nowe, nieoczywiste światło na różne działania biznesowe i podsuwa ciekawe kierunki rozwoju, umiejętność rekomendowania rozwiązań z innych branż i co dla mnie chyba najważniejsze – umiejętność syntezy myśli i pomysłów w jedną całość.
- Doma zapewnia bezpieczne miejsce do wyrażania ekscytacji, obaw i uczenia się. Jako dyrektor operacyjny miałem przyjemność rozmawiać z wieloma managerami na wysokich stanowiskach w Europie. I niewielu potrafiło mnie zaskoczyć w taki sposób, jak robi to Dominika.