Wyzwanie biznesowe

  • wzrost rozpoznawalności marki producenta przyczep gastronomicznych i handlowych na polskim rynku. Wcześniej WARK rozpoznawalny był przede wszystkim poza granicami kraju
  • odbicie po trudnym czasie pandemii
  • zaprojektowanie strategii marki + rebranding + storytelling +zarządzanie operacyjne (brandbook, strona www, projekty 3D, content + performance
    social media & Google)

→ Partnerzy

  • Taifun, GlobeWeb, Cream, Borbis

→ Efekty

  • nowe pozycjonowanie marki i strona internetowa z konfiguratorem przyczep
  • wzrost zapytań sprzedażowych
  • 1,5 roku od rozpoczęcia działań strategicznych, pierwszy raz w 8-letniej działalności WARK GROUP wskoczył do rankingu „Lider Kraju 2024” – niezależnego, kompleksowego programu oceny przedsiębiorstw w Polsce na podstawie wskaźników finansowo-ekonomicznych (dochód ze sprzedaży, zysk netto, aktywa – 26te miejsce w branży).

materiały reklamowe

materiały reklamowe

Działania i proces rozwojowy

1 → Diagnoza wyzwań i celów, badania rynku

  • zrozumienie wyzwań klienta i warsztaty wydobywcze z zarządem i pracownikami
  • research rynkowy i badania jakościowe

2 → Powstanie dokumentów strategicznego rozwoju

  • opracowanie strategii marki i komunikacji oraz dokumentacji pod dalsze wdrożenie strategiczne i lifting marki
  • opracowanie rekomendacji rozwoju produktów i usług
  • szkolenia wewnętrzne (jak korzystać ze strategii marki, podstawy zrównoważonego rozwoju)

3 → Wdrożenie i zarządzanie strategiczne – branding

  • opracowanie brandbooka
  • produkcja foto/video
  • projekty 3D przyczep
  • nowa strona www z konfiguratorem przyczep
  • zaprojektowanie ofert handlowych

4→ Wdrożenie i zarządzanie strategiczne – digital

  • komunikacja w social mediach – LinkedIn, Facebook, Instagram
  • komunikacja w Google – SEM/SEO
  • analiza danych

→ Katarzyna Hoeffler

CEO

  • Polecam współpracę z Dominiką w zakresie strategii marketingowej firmy.
  • Globalne, ale zarazem wnikliwe spojrzenie na całą działalność i procesy firmy pozwoliło stworzyć wizję i zbudować silne DLACZEGO coś robimy dla naszych Klientów, a nie tylko CO i JAK produkujemy i sprzedajemy.

→ Mikołaj Bartkowiak

Menedżer ds. sprzedaży

  • Brałem udział w kilku warsztatach strategicznych i kreatywnych prowadzonych przez Domę w ramach trwania jej współpracy z moim pracodawcą. Wiedza dotycząca budowania strategii marki, sprzedaży i zrównoważonego rozwoju pozwoliła mi otworzyć nowe horyzonty myślenia i zastanowić się nad wieloma aspektami moich działań w zespole.
  • Miło jest obserwować zmiany, które pojawiają się dzięki tej współpracy zarówno w perspektywie pracownika, jak i człowieka. Przekazywana przez Domę wiedza jest bardzo czytelna, warsztaty są bardzo pozytywne pełne rozmów, wymiany spostrzeżeń i uśmiechu! Warto skorzystać z pomocy profesjonalistki dla każdej branży i swoich pracowników.

→ Skontaktuj się

Formularz kontaktowy