→ W zakresie marek osobistych współpracuję z tymi, którzy mają silne poczucie misji i i chcą wywierać pozytywny wpływ na życie, pracę i środowisko.
Obszary działań:
- wydobycie mocnych strony
- określenie misji i śladu, jaki chcemy zostawić
- model biznesowy/rozwój zawodowy
- branding
- komunikacja w social mediach
- strona www
- networking
- wystąpienia publiczne i wywiady
- coaching
Etapy współpracy
1 → Konsultacja wstępna
Spotkanie zapoznawcze i wstępny brief. Ustalamy sytuację, szczegóły i priorytety.
2 → Warsztaty strategiczne
Na tym spotkaniu przechodzimy przez ćwiczenia, których celem jest zdefiniowanie fundamentalnych założeń marki do dalszej pracy. Efektem jest projekt strategiczny marki.
3 → Dalsze działania brandingowe
W zależności od potrzeb i priorytetów dostosowujemy dalsze działania.
→ Skontaktuj się
→ Stań się marką samą w sobie
→ Łukasz Jendryca
Konsultant i dyrektor operacyjny. Wzrost wartości marki osobistej i awans do zarządu.
→ Dariusz Stasik
Wizjoner smart city, prezes firmy budowlanej W.P.I.P. Celem działań był wzrost wartości marki osobistej w tematyce inteligentnych miast i zrównoważonego rozwoju. W ramach projektu powstała strategia brandingowa, strona-blog, wyprodukowaliśmy sesję foto+video, wyszliśmy z komunikacją na Instagramie i LinkedInie oraz pojawiliśmy się na największej konferencji technologicznej w Europie IMPACT. Agencja Creandi.

→ Bosco by gotycka | Jola Łobacz
Kostiumografka teatralna i stylistka. Wsparcie strategiczne i komunikacyjne.

→ Juicy Events | Kajetan Vincent Nawrocki
Producent eventów i DJ. Strategia marki i komunikacja na LinkedInie.