Etapy Perspektywy+

1 → Konsultacja wstępna

2 → Podsumowanie i wnioski

3 → Przygotowanie do warsztatów

4 → Warsztaty biznesowe, czas na szczerą rozmowę

5 Co w trawie piszczy

6 → Projektowanie strategii Perspektywa+



Głębsze spojrzenie to bardziej
świadomy rozwój. Zobacz, co mówią
o współpracy ze mną:

„Współpraca z Domą pozwoliła mi nazwać, doprecyzować i ustabilizować kierunek ścieżki biznesowej i brandingowej, który obrałem zakładając agencję”.



Kajetan Vincent Nawrocki
DJ i założyciel agencji doświadczeń offline Juicy Events

„Doma to specjalistka najwyższej klasy. Łączy w sobie to, co dla mnie jest bardzo ważne: wiedza idzie w parze z bogatą praktyką i doświadczeniem. Kreatywność, otwarty umysł, energia i empatia. To najlepsze słowa opisujące Domę”.

Daria Wiśniewska
Strateżka marek, agencja dotrelations

„Doma jest osobą o niezwykłej energii, którą zaraża współpracowników i inspiruje do kreatywności! A to jako marketingowiec ogromna jej zaleta.
Podchodzi do problemów z otwartą głową i świeżymi pomysłami”.

Justyna Florczak – Tylkowska
Dyrektorka fundraisingu, Fundacja Marka Kamińskiego

Czy produkt wpływa na markę, czy to marka kształtuje produkt? Prawda leży gdzieś pośrodku, stąd idea powstania Perspektywy+ jako markera do szerszej transformacji wizerunkowej, kierunkowej i ofertowej.

Czas trwania procesu

Efekt i gotowe narzędzia

Inwestycja w holistyczny rozwój

WARK GROUP

Producent przyczep gastronomicznych i handlowych. Strategia Perspektywa+ i rebranding marki. Półtora roku od startu działań pojawienie się w rankingu „Lider Kategorii 2024”.

Formularz kontaktowy